Preču piegādes noteikumi

Visi pasūtījumi tiek piegādāti uz norādīto adresi sadarbībā ar SIA ”OMNIVA, VAS „Latvijas Pasts”, DHL Express (ārzemēs),  taču dažkārt piegādes laiku mēdz ietekmēt ārējie faktori. Preces piegādātāju un piegādes veidu Klients izvēlas, noformējot pasūtījumu.

Preces cena un maksa par piegādi iekļauj visus ar preces iegādi saistītos izdevumus.

Pēc sūtījuma nosūtīšanas Klientam, Internetveikals nosūtīs e-pasta vēstuli uz Klienta norādīto e-pasta adresi ar sūtījuma izsekošanas numuru (tracking number) un paredzamo preces piegādes laiku.

Visa materiālā un juridiskā atbildība par preci pāriet uz Klientu līdz ar atbilstoša apstiprinājuma dokumenta saņemšanu par tās nodošanu piegādātājam.

Katrā pasūtījumā papildus var tikt iekļauts 21% pievienotās vērtības nodoklis (PVN). Preču cena ir bez PVN tikmēr, kamēr uzņēmums “Latviešu lietas” nav PVN maksātājs atbilstoši Latvijas Republikas PVN likuma 59.pantam.

Ja pasūtāt preci uz ārzemēm, ņemiet vērā, ka var tikt pielāgots muitas nodoklis. Šīs izmaksas mēs nespējam kontrolēt un paredzēt. Sazinieties ar vietējo muitas pārvaldi, lai noskaidrotu vairāk par šīm papildus izmaksām.


Preču sūtījumu izsekošana

Ja vēlaties sekot līdzi piegādei, izmantojiet izsekošanas numuru, kas tika nosūtīts uz Jūsu epastu un ievadiet to šajās mājaslapās, atbilstoši Jūsu izvēlētajam preces piegādātājam:

SIA Omniva https://www.omniva.lv/privats/sutijuma_atrasanas_vieta
VAS Latvijas Pasts https://www.pasts.lv/lv/kategorija/sutijumu_sekosana/
DHL Express http://www.dhl.com/en/express/tracking.shtml

 Ja vēlaties veikt pasūtījumu uz valsti, kas nav Vietnes sarakstā, vai arī gadījumā, ja lielāka pasūtījuma gadījumā vēlaties apvienot vairākas preces vienā sūtījumā un saņemt speciālu pasta sūtījuma cenu piedāvājumu, rakstiet uz uzņēmuma “Latviešu lietas” e-pasta adresi latvjulietas@gmail.com 


Veidots ar Mozello - labo mājas lapu ģeneratoru.

 .